Assetbeheerder B/ Werkvoorbereider kabels en leidingen
Over de vacature
Wij hebben ruimte voor een nieuwe collega. Wij hebben ruimte voor jou!
Het team Beleid, Realisatie en Beheer Openbare Ruimte (BRBOR) bestaat uit 3 vakgroepen: Blauw, Grijs en Groen. Binnen deze structuur dragen beleidsadviseurs, assetmanagers, assetbeheerders, werkvoorbereiders, projectleiders en toezichthouders gezamenlijk de verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling, realisatie en het beheer van de assets binnen die vakgroep. Naast het beheren van de openbare ruimte zijn we volop bezig met versterkingsprojecten in het kader van de aardbevingen (gaswinning). Daardoor hebben we een grote, zeer interessante opgave. Er vinden veel ontwikkelingen plaats die hun eigen technische en ruimtelijke uitdagingen meebrengen. Binnen vakgroep Grijs hebben we een vacature.
Assetbeheerder B/ Werkvoorbereider Kabels en Leidingen
voor 32 - 36 uur per week
Dit ga jij doen
- Je zorgt voor de behandeling van de instemmingsbesluiten, meldingen en facturatie kabels en leidingen middels LTC Andes (software) in overleg met alle betrokken partijen/ belanghebbenden
- Je ziet erop toe dat de toezichthouders openbare ruimte toezicht houden op werkzaamheden in het kader van kabels en leidingen
- Je stemt regelmatig af met andere collega's zoals Verkeer, Wegbeheer, Grondzaken en Financiën
- Je adviseert en coördineert in het kader van de grondaankoop en dergelijke bij POP's (Points of Presence) en transformatorstations
- Je onderhoudt contact en bent het verbindende element met betrekking tot externe en interne betrokken partijen, zoals: Aannemers, Netwerkbeheerders (Enexis, Waterbedrijf enzovoorts), Vakgroep leden (Grijs, Blauw en Groen) en het Team Service & Onderhoud
- Je plant voorschouwen inzake de aangevraagde instemmingsbesluiten en coördineert dit. Hierbij kun je denken aan dorpsgerichte aanpakken van Enexis maar ook bijvoorbeeld het aanleggen van een klein tracé coax kabel
Dit krijg je van ons
Als eerste: ruimte. Je krijgt ruimte om je te ontwikkelen op een prachtig vakgebied en het werken binnen de gemeente te ontdekken. Vanuit de cao Gemeenten kun je rekenen op goede arbeidsvoorwaarden.
- Salaris tussen €3.052 en € 4.297, - bruto per maand op basis van 36 uur per week (Schaal 8 CAO Gemeenten, salarispeil 1 oktober 2024)
- 27 vakantiedagen als je fulltime werkt. Je mag extra uren per week werken om meer vakantieverlof te sparen. Ook kun je vakantiedagen bijkopen
- Individueel keuze budget (IKB) van 17,05% van je salaris. Dit mag je inzetten zoals je zelf wilt. Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen
- Contract van een jaar. Na een jaar wordt dit omgezet in een vast contact, als we allebei tevreden zijn
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer (maximaal woon-werkafstand van 60 kilometer). Je hebt hierbij de ruimte om te kiezen hoe je naar je werkt komt
- Deelname aan het ABP-keuzepensioenfonds
We doen nog veel meer voor je. Zo vieren we 2 keer per jaar een groot feest. Lees er meer over op: https://www.eemsdelta.nl/secundaire-arbeidsvoorwaarden.
Dit vragen we van je
- Meerjarige werkervaring in het vakgebied Kabels en Leidingen / werken in de ondergrondse infrastructuur
- Ruime aantoonbare ervaring met het voorbereiden en nemen van instemmingsbesluiten
- Ruime aantoonbare ervaring met LTC en WOW-portaal
- Daadkracht en oplossingsgerichtheid
- Goede contactuele eigenschappen
- Samenwerkingsgericht in teamverband met een goed oog voor omgevingsmanagement
Verder heb je:
- Minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau in een passende civieltechnische richting
- Ruimtelijk inzicht en oplossingsgericht vermogen
Hier staan we voor
We willen met elkaar werken aan een beter en mooier Eemsdelta. Dit doen we door in ons werk altijd onze kernwaarden (zie https://www.eemsdelta.nl/kernwaarden) voorop te stellen.
Hoe nu verder?
Enthousiast geworden? Stuur dan je motivatie met CV uiterlijk 5 januari toe via de sollicitatiebutton.
Wil je meer weten?
- Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je hiervoor contact opnemen met Koos Bogaerts (teammanager Beleid, realisatie & beheer openbare ruimte), te bereiken via telefoonnummer 06-11870851
- Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Jennifer Engelhardt (medewerker P&O) via 06 - 29191708
- Het verkrijgen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de procedure en benoeming
- De briefselectie staat gepland op dinsdag 7 januari
- De sollicitatiegesprekken zijn gepland op dinsdag 14 en woensdag 15 januari