Assetbeheerder openbare verlichting

Over de vacature

Sluitingsdatum
5 januari 2025
Dienstverband
Bepaalde tijd
Start datum contract
05-12-2024
Uren per week
36 uren

Wij hebben ruimte voor een nieuwe collega. Wij hebben ruimte voor jou!

Het team Beleid, Realisatie en Beheer Openbare Ruimte (BRBOR) bestaat uit 3 vakgroepen: Blauw, Grijs en Groen. Binnen deze structuur dragen beleidsadviseurs, assetmanagers, assetbeheerders, werkvoorbereiders, projectleiders en toezichthouders gezamenlijk de verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling, realisatie en het beheer van de assets binnen die vakgroep. Naast het beheren van de openbare ruimte zijn we volop bezig met versterkingsprojecten in het kader van de aardbevingen (gaswinning). Daardoor hebben we een grote, zeer interessante opgave. Er vinden veel ontwikkelingen plaats die hun eigen technische en ruimtelijke uitdagingen meebrengen. Binnen vakgroep Blauw hebben we een vacature.

Assetbeheerder openbare verlichting
voor 32 - 36 uur per week

Dit ga jij doen

  • Je zorgt voor een goed werkend systeem voor openbare verlichting
  • Je adviseert over innovaties en ontwikkelingen
  • Je helpt mee aan het opstellen en actualiseren van beheerplannen, meerjarig onderhoudsplan (MJOP), meerjarig investeringsplan (MJIP)
  • Je zorgt voor het aanbesteden en uitzetten van opdrachten en ziet toe op een correcte uitvoering
  • Je controleert en verwerkt revisies/mutaties van werkzaamheden richting de netbeheerder(s) en in de beheerprogramma's Moon/Obsurv
  • Je onderhoudt contact met externe en interne betrokken partijen, waaronder aannemers, vakgroep Grijs en team Service & Onderhoud
  • Je controleert (energie)facturen openbare verlichting en codeert deze in Key2Financiën

Dit krijg je van ons
Als eerste: ruimte. Je krijgt ruimte om je te ontwikkelen op een prachtig vakgebied en het werken binnen de gemeente te ontdekken. Vanuit de cao Gemeenten kun je rekenen op goede arbeidsvoorwaarden.

  • Salaris tussen €3.052 en € 4.297,- bruto per maand op basis van 36 uur per week (Schaal 8 CAO Gemeenten, salarispeil 1 oktober 2024)
  • 27 vakantiedagen als je fulltime werkt. Je mag extra uren per week werken om meer vakantieverlof te sparen. Ook kun je vakantiedagen bijkopen
  • Individueel keuze budget (IKB) van 17,05% van je salaris. Dit mag je inzetten zoals je zelf wilt. Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen
  • Contract van een jaar. Na een jaar wordt dit omgezet in een vast contact, als we allebei tevreden zijn
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer (maximaal woon-werkafstand van 60 kilometer). Je hebt hierbij de ruimte om te kiezen hoe je naar je werkt komt
  • Deelname aan het ABP-keuzepensioenfonds

 We doen nog veel meer voor je. Zo vieren we 2 keer per jaar een groot feest. Lees er meer over op: https://www.eemsdelta.nl/secundaire-arbeidsvoorwaarden.

Dit vragen we van je

  • Daadkracht en oplossingsgerichtheid
  • Goede contactuele eigenschappen
  • Meerjarige werkervaring in het vakgebied openbare verlichting/ werken in de ondergrondse infrastructuur
  • Ruime aantoonbare ervaring met het opzetten van investeringsprogramma's voor het vervangen van armaturen naar LED-armaturen en vervangen van lichtmasten
  • Ruime aantoonbare ervaring met MOON
  • Samenwerkingsgerichtheid in teamverband met een goed oog voor omgevingsmanagement

Verder heb je:

  • Minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau in een passende civieltechnische richting
  • Ruimtelijk inzicht en oplossingsgericht vermogen

Hier staan we voor
We willen met elkaar werken aan een beter en mooier Eemsdelta. Dit doen we door in ons werk altijd onze kernwaarden (zie https://www.eemsdelta.nl/kernwaarden) voorop te stellen.

Hoe nu verder?
Enthousiast geworden? Stuur dan je motivatie met CV uiterlijk 5 januari toe via de sollicitatiebutton.

Wil je meer weten?

  • Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je hiervoor contact opnemen met Koos Bogaerts (Teammanager Beleid, Realisatie & Beheer Openbare Ruimte), te bereiken via telefoonnummer 06-11870851
  • Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Jennifer Engelhardt (medewerker P&O) via 06 - 29191708
  • Het verkrijgen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de procedure en benoeming
  • De briefselectie staat gepland op dinsdag 7 januari 
  • De sollicitatiegesprekken zijn gepland op dinsdag 14 en woensdag 15 januari